×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

har mekanikeren tatt sommerferie??

Mer
15 år 9 måneder dager siden #1745 av sini
hvor lang tid skal det ta før man får svar fra mekanikeren? kunne jo vært greit å opplyst folk om det er 14 dagers ventetid på svar!!

er ikke det at jeg er utakknemlig for dette gratis-forumet, syns det er kjempeflott at noen tar seg tid til å hjelpe! men da kan dere jammen også opplyse folk at det kan være opptil 14 dagers ventetid hvis det er det?

har venta en uke jeg og kan godt vente lenger, men når jeg går å venter på ett svar jeg trodde skulle komme rimelig fort så blir jeg skuffa når det aldri skjer noe.

har ikke fått noe tilbakemelding om mekanikeren i det hele tatt har mottat spørsmålet mitt? ELLER om han har tenkt til å svare på det?

hvis jeg er nr 100 i køen så synes jeg godt jeg kan få en e-mail som forteller meg om det også.

så slipper jeg logge meg inn på mailen min 10 ganger i døgnet i håp om et svar!
Mer
15 år 9 måneder dager siden #1746 av sini
jepp, kjempeproff forum!

seff venter jeg 14 dager på ett svar angående dette og!

virker ikke som det er moderatorer i det hele tatt her som gidder gjøre en dritt!<br><br>Endret av sini, den 06/07/2008 23:21
Mer
15 år 9 måneder dager siden #1750 av kenneth
Hei

Ja bilmekanikeren har tatt en kort ferie og de er ingen garanti for at alt blir besvar,så blir det når dette gjøres gratis for brukere

Dette forum er ikke bare basert på svar fra bilmekanikeren

Men å utveksle erfaringer og svar fra på bil problemer osv

<a href="tracking.euroads.no/system/tracking.php?...mp;amp;eatrackid=428">Her finner du bildeler til best pris..........[/url]
Mer
15 år 9 måneder dager siden #1751 av sini
takk for svar! trengte bare tilbakemelding på at forumet faktisk er aktivt :) regna med mekanikeren var på ferie, men hadde vært greit om man ble opplyst om det tidligere ^^

da smører jeg meg inn i motorolje å tålmodighet så lenge da ;P<br><br>Endret av sini, den 06/07/2008 23:23
Mer
15 år 8 måneder dager siden #1870 av Raptor
Vi var inne i en sommer som kjent for de fleste..Bilmekanikeren har sikkert også hatt sin fortjente ferie eller har den fremdeles. Jeg er ferdig med min og kan påregnes å være her flere ggr./uken. Jeg svarer på det jeg med 100% sikkerhet kan eller vet noe om. Vi som ekspederer svarene henger ikke over tastaturet men har som alle andre et liv utenfor forumet også - iallfall jeg. Er det noe du spesiellt ønsker svar rask på så legg også en \&quot;PM\&quot; til vedkommende moderator som har ansvaret for denne gruppen du poster i.
Jeg abonnerer/automatisk email på de gruppene jeg svarer eller har ansvar på.
I email ligger spørsmålet og jeg kan gi tilbakemelding forholdsvis raskt.

I samme slengen så vil jeg oppfordre alle som ønsker rask svar om å vedlegge biltype, modell, årstall, km. automat/manuell gear osv. Altfor mange skriver at de har en konkret feil eks. som lugging etc. uten mer opplysninger. Også mange spørsmål er lite gjennomtenkt. Det sier seg selv at jo mer vi vet om bilen/motoren, om det er en gammel forgassertype eller injection så kan mye være avklart for oss moderatorer ganske så raskt. Mange eldre biler har fremdeles fordeler/coil og bare å nevne disse ting om en vet det så kan svaret si seg selv nesten automatisk relatert slike problemstillinger.

Om de som der ute vet svaret så begrunn dette på best mulig måte og vær klar i ditt svar - ikke bare synsing etc. Svarene bør være så fortrolig som mulig og skal ikke gi flere problemer enn det det er eller fyllmasse!

Ha en fortsatt fin sommer..

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.133 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.