×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Peugeot Boxer metallisk ulyd

  • Anonym
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
8 år 8 måneder dager siden - 8 år 8 måneder dager siden #11246 av Anonym
Peugeot Boxer metallisk ulyd opprettet av Anonym
Hei!
Er eier av en Peugeot Boxer 2007 mod. Har opplevd følgende: Når jeg trykker inn clutchen kommer der en metallisk ulyd. Føler det nesten som jeg kan kjenne det i pedalen? Siste gang jeg opplevde dette, kjørte jeg til siden og parkerte. Med motoren fremdeles i gang, og clutchen trykket inn,var lyden forferdelig! Stoppet motor. Startet og alt virket normalt igjen? Dette opplevde jeg en gang sist år, om enn ikke så sterkt. Etter denne "opplevelsen", har jeg kjørt småturer i området, og alt fungerer normalt!? M.a.o feilen er til de grader sporadisk! Snakket med verkstedet, men de kunne ikke hjelpe. Sa jeg fikk komme når problemet oppstår igjen. Jeg føler usikkerhet, og vegrer meg for å legge ut på en lengere tur (bobil). Håper noen kan komme med tips. Kan jo heller ikke selge/bytte bilen med en slik historie.
Mer
8 år 8 måneder dager siden #11247 av Knut2009
Hei.
En lyd som er der så sjeldent har jeg vanskelig for å tro kan være veldig alvorlig.
Vanligvis når det er en slags skrallelyd når man trykker inn clutch pedalen så er det utløserlageret som lager lyden og da skifter man clutch og utløserlager.
Men lyden vil være der hver gang.
Hva som har skjedd i ditt tilfelle blir dermed bare gjetting så det er unødvendig.
Jeg tror du kan bruke bilen uten å bekymre deg.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.103 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.