×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Sentrallås opel vectra a

  • Stian a
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 7 måneder dager siden #7083 av Stian a
Sentrallås opel vectra a opprettet av Stian a
Hei. Jeg har ett problem med sentrallåsen på begge bakdørene. Jeg tok ut sentrallåsen på den ene siden, prøvde med en "ny" (brukt) og mens jeg holdt den i hånden virket den, men når jeg satte den i døra, så låste den seg, men ikke opp igjen. Og samme problemet igjen. Absolutt ingenting skjer når jeg låser bilen. De går verken opp eller igjen på bakdørene. Fremme, bagasjeluke og tanklokk virker det på. Og samt som jeg trykker ned tappen på sjåførdøren, skjer det ingenting, men passasjer siden så låser alle seg, og da går det ikke å låse opp på passasjersiden, så må jeg låse opp på sjåførsiden. Dette er da jeg bruker tappene. Prøvde og bytte styringsmodulen, Med en brukt da. Men samme problemet. Blir helt oppgitt. Er veldig plagsommt og måtte bruke tappene på d&osl
ash;rene hele tiden. Det som er, att jeg byttet ledningsnettet i dørene og bilen. Kun det som går til dørene da, siden jeg har satt i el vinduer. Jeg hadde forstått det vis det ikke hadde virket fra begynnelsen. Men siden det virket når jeg holdt den i hånden, så må det jo være noen andre årsaker. Noen idè på hva dette kan være? Dette er da en 95modell opel vectra A GL 2.0i 8v.
Moderator: Knut2009
Tid til å lage siden: 0.133 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.