×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

varmlufts motor kommer og går

  • jensen a
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 2 måneder dager siden #11115 av jensen a
varmlufts motor kommer og går opprettet av jensen a
jeg har en 98 modell opel vectra B som har gått 260 000 km og går enda som en kule, men i det siste har jeg hatt problemer med varmlufts motoren... den slår seg ikke alltid på når jeg starter bilen, men kommer på av seg selv etter at jeg har kjørt et stykke, eller så slår den seg ikke på i det hele tatt men jeg kan kjenne at det siver varmluft ut selv om det er aldri så lite, så problemet ligger ikke ved termostaten siden det er varmluft der.
etter å ha lest litt rundt tenker jeg at enten er releet skadet, motoren er på kanten av å streike helt, eller det er kontaktfeil et eller annet sted (ikke helt utenkelig med tanke på at bilen er noe utsatt for elektriske feil) jeg har også lest at det kan være et problem med vannpumpe/registeret eller kjøleveska, men alt det har nettopp blitt byttet på verksted, så jeg tror ikke det er tilfellet.

det jeg trenger mest hjelp til er å lokalisere viftemotoren, siden jeg er ganske sikker på at jeg kan finne ut av problemet selv. men jeg har ikke klart å lete meg fram til den verken på forumene eller i bilen selv, og jeg ønsker ikke å dra ut dashbordet i blinde før jeg vet hvor jeg skal se.
Moderator: Knut2009
Tid til å lage siden: 0.152 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.