×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

fuskende volvo940.!!! :-(

Mer
14 år 7 måneder dager siden #3217 av volvoharry
har en 940 som har rulla 2ootusen km. fra 92. den begynte og bli tungstarta på kald motor og stoppe på tomgamg. virker som den ikke tenner på alle før et vist turtall, det poffer og smeller i spjeldhuset og den ryker litt svart.når jeg gir gass fra tomgang,er nye plugger men ikke fordelerlokk og rotor.ellers går den nogenlunde bra, men trenger litt mer turtall og gasspådrag for og lystre 100%. er automatgir, dette begynte rett etter en tanking av bensin. er det noe som har hatt lignende problem, eller hvet hva dette kan hvere ?

jeg har en nabo som har en opel vektra stv 94 mod. med 2 liters motor,i det siste har han klaget over at den fusker. den går oxo veldig ujevt på tomgang. og det lyser ei lampe over motorstyring. hva kan dette hvere? er byttet en kamføler for ei tid sia.
Mer
14 år 7 måneder dager siden #3225 av volvoharry
det var kommet feil drivstof i tankene på bensinstasjonen.. DIESEL hehe

jeg har en nabo som har en opel vektra stv 94 mod. med 2 liters motor,i det siste har han klaget over at den fusker. den går oxo veldig ujevt på tomgang. og det lyser ei lampe over motorstyring. hva kan dette hvere? er byttet en kamføler for ei tid sia.
Mer
14 år 7 måneder dager siden #3226 av volvoharry
det var kommet feil drivstof i tankene på bensinstasjonen.. DIESEL hehe

jeg har en nabo som har en opel vektra stv 94 mod. med 2 liters motor,i det siste har han klaget over at den fusker. den går oxo veldig ujevt på tomgang. og det lyser ei lampe over motorstyring. hva kan dette hvere? er byttet en kamføler for ei tid sia.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.304 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.