×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

volvo 850

Mer
14 år 10 måneder dager siden #2946 av thrillseeker
volvo 850 opprettet av thrillseeker
hei..

For ikke så lenge siden så gikk jeg i innkjøp av en 1995 mod 855, 2,5liter 20V..
som hadde gått 255000..etter jeg kjøpte den så kjørte jeg bare pent og pyntelig.
så skulle jeg på jobb en tidlig morgen,hadde det igrunn litt travelt,så jeg gira ned og ga gass,men da ble jeg jaggu skuffet,det var liksom ikke noe futt i den:(
så etter jobb tenkte jeg at jeg måtte ha vært så trøtt at jeg bare innbilte meg det,men på turen hjem så matet jeg på den litt,men det var ikke noe futt i den.topp fart på 140.kjørte i 5 gir i ca 100km\h i slak oppover bakke med full gass,den klarte så vidt og holde seg der,nesten så den gikk saktere.
jeg har ikke noe erfaringer med denne bilen og motor,men jeg innbiller meg at den egentlig skal flytte seg ganske greit.!? bilen starter lett,går fint på tomgang.kanskje en antydning til litt små nøking under på drag ikke noe veldig merkbart.å den hat kanskje noe hard dysebank.
så begynte feil søkinga. reg reima hadde blitt byttet ikke så lenge før jeg kjøpte den så jeg tenkte kanskje at den hadde blitt satt på ett hakk feil,hadde den opp,men den satt som den skulle,så byttet jeg plugger,ledninger,fordeler lokk og roter,men ingen forskjell,neste jeg gjorde da var og bytte bensin filter,ingen ting:(
målte komp den så jamnt på 14- 14,5 på alle.
deretter ble lamda byttet,ikke noe.lmm var byttet for ikke så lenge siden,men har også renset den,men ingen forskjell.
har heller ingen feilkoder inne.

håper noen kan komme med noen gode forslag

mvh Odd Peder
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.068 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.