×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

(bilde) hva skal på her? (fusking og putring)

Mer
15 år 2 uker dager siden #2714 av stinemor2
Mazdaen starter når den er kald, men hvis jeg har kjørt den noen kilometer så begynner den å fuske når jeg trykker inn speeden, spesielt på lavt turtall, og den som sagt har problemer med å starte når den er blitt kjørt med og skrudd av, for så å skru på igjen..
eksosen putrer og fiser også når jeg speeder på...:blink:

blir gal av den, den funker KUN fra A til B, kan ikke kjøre innom butikken for da må jeg vente til den blir kald før den gidder å starte igjen... (skikkelig sofagris)

har nettopp prøvd nye plugger (eh.. biltema) og det avr biltema på fra før.. kan det være de??
har prøvd ordenlige merkeplugger å nå, uten hell... (bomkjøp)

har hørt noe om at den kanskje suger falsk luft (derav bildet jeg sendte med) og at jeg trenger nye plugger og de pluggledningene, da noen av de henger såvidt på.. (har bestilt nye orginale men ike satt på ennå)

(bensinmåleren funker heller ikke optimalt, er på rød når tom og er bittelitt over rød når den er full) :whistle:


Kan en av dere plis hjelpe meg litte bitte litt??:laugh:
Vedlegg:
Mer
15 år 2 uker dager siden #2715 av stinemor2
Vedlegg:
Mer
15 år 2 uker dager siden #2716 av stinemor2
Vedlegg:
Mer
15 år 2 uker dager siden #2733 av pluto
Hadde noe av det samme problem på en bil jeg hadde en gang. det viste deg og være at choken hadde sluttet og virke som den skulle og dermed sto på hele tiden.Da funker bilen helt fint når den er kald og begynner og fuske og tulle når den blir varm.Jeg tror det er det som kan være problemet ditt;)
Mer
15 år 2 uker dager siden #2734 av stinemor2
men den bruker jo null med bensin da..:dry: veldig lite faktisk..

har hatt en bil som har vært nogenlunde med fusking men den sluuuuuuukte benin, det bare rant rett igjennom...
Mer
15 år 2 uker dager siden #2740 av pluto
Du vil så og si ikke merke no til på bensinforbruket selv om choken henger seg.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.280 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.