×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Tap av frostvæske på BMW

Mer
15 år 3 uker dager siden #2687 av munken 73
Vet at dette har vært tatt opp tidligere, men jeg skriver likevell.Har en BMW 318i, 99 modell som har gått 160.000 km. Jeg har over en tid nå opplevd at kjølevesken forsvinner.
Ser av bunnplaten at det virker som det er mye som havner der. Hadde bilen på verksted hvor med brukte utstyr for å finne evt lekkasje uten hell. De trudde at det måte være vannpumpen så jeg fikk skiftet den.

Etter å ha fått tilbake bilen gikk det to dager så var frostvesken borte igjen.Bilen går ikke varm og tempraturen holder seg stabil hele tiden, både under kjøring og ved tomgang. Tidligere mistet jeg vesken når bilen sto parkert, mens når jeg kjørte holdt det seg stabilt. Har kjørt 60 mil uten at vesken er forsvunnet. Nå i det siste mister jeg vesken også når jeg kjører.

Har hørt at du må etterfylle en stund etter at vannpumpen er skiftet ? Stemmer det ? Vil det stabilisere seg ?Hadde satt pris på om dere kunne gi meg en tilbakemelding da jeg ikke ønsker å bruke mange tusen kroner på verksted igjen uten at de fikser problemet.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.096 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.