×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

REGREIM RØK PÅ CARAVELLE

Mer
15 år 1 måned dager siden #2629 av Zirius
Jeg forstår at du er en skikkelig expert:0)Si meg stemmer det da som de sier på Mekonomens verksted at jeg skal innom for vær 30000.kjørte km og få bla.strammet reima etter?Jeg har vært dum nok til å tro at det var et moderne selvstramme system på min bil.
Da jeg skiftet regreima på den gangen 190000km.sa de 0 til meg om at jeg måtte innom på service eller konkret strame reima,jeg synes det var dårlig:0(Men selvsagt mitt eget ansvar å få den på service en gang i året.
Mer
15 år 1 måned dager siden #2630 av stejoh
Joda det stemmer at den må etterstrammes.Kan jo spørre seg om opplysningsplikten i ettertid men det e litt seint å ta nu.Det er ikke en heilt enkel jobb det da å sjekke dette heller for en vanlig mann i gata.Tør jeg spørre deg om det er ett merkeverksted som bytte reima de sist.Blei vann pumpe og alt av starmmehjulbyttet? Det e kjedelig det som du går igjennom nu.Det med reg.reimer er jo ett evig diskusjonstema når det gjelder intervallet.Serviceboka sier en ting og erfaringene er litt annerledes.Det er enormt med faktorer som spiller inn her.Dette temaet kunne jeg ha skrevet ett langt stykke om.Ekspert bli man aldri..Lærling hele sitt liv er nok bedre da lærer man mest og tar til seg lærdom og erfaringer..:)

Steinar
Mer
15 år 1 måned dager siden #2631 av Zirius
Her jeg bor har vi et merkeverksted med litt sån dårlig rykte.
Uansett prisforskjellen på alle reprasjioner fra Møllers bil-eksp.Mekonomen har ligget på ca.30-40%billigere til ikke merke verksted.Men jeg angrer nå,for jeg vet at Møller hadde kallet meg inn til service,Mekomomen ikke.Men jeg vet at dette Mekonomen verkstedet har mange Caravele kunder,men jeg husker ikke hva som står på kviteringen.
Mer
14 år 11 måneder dager siden #2818 av stejoh
Hvordan gikk denne saken din da??

Steinar
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.123 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.