×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Problemer med MB 190E, kan ikke settes i gir.

  • Hamza g
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 8 måneder dager siden #6868 av Hamza g
Hei, bilen jeg har er en Mercedes Benz 190E ca. km 208 000 1990 modell. I desember merket jeg at giret hoppet ut, eller var vanskelig å sette i revers giret, men dette var ikke noe som hele tiden skjedde så brydde meg ikke så mye om det.

Jeg lånte bilen bort i juletiden og etter juletiden fikk jeg en telefon om at bilen ikke reagerte når man presset inn clutchen. Det hele endte opp med å etterfylle bremsevæske i bilen, så begynte clutchen å fungere.

For noen dager siden, så skulle jeg starte opp bilen, trykket inn clutchen, bilen begynte å bevege på seg, noe den ikke skulle gjør, så jeg satte den i fri, mens jeg hadde clutchen inne og slapp den ut. Slo av motoren og prøvde igjen, men da fikk jeg ikke bilen inn i gir, det virket som clutch pedalen ikke hadde noe effekt, og den er helt slapp, ikke noe trykk i clutchen.

Jeg fikk beskjed om at det muligens kanskje er en pakning som har gått i stykker.

Så det jeg lurer på er hva kan jeg gjøre og hva tror du det kan være, hvor mye burde dette eventuelt koste å få fikset?

Takk på forhånd.
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.075 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.