×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

bmw

  • nightstalker
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
17 år 5 måneder dager siden #503 av nightstalker
bmw opprettet av nightstalker
kan jeg sete in en 320 eller 325 motor i en 318 e36 hv som ellers må gjøres mvh kai
Mer
17 år 5 måneder dager siden #505 av ivar
Besvart av ivar i emne bmw
nei ikke helt uten videre.2.0 og spes 2.5 har mye mere gamp enn en 1.8ccm.du må også bygge om /skifte ledningsnett til innsprut.det kan tenkes at du må montere kraftigere bremser og kanskje andre fjærer/støtdempere+++.videre når du har montert alle deler som skal til må biltilsynet stemple i vognkort på ombyggingen.hva eksakt som må gjøres vet jeg ikke.hør med en bmw-forhandler (de trenger ikke være så veeeldig behjelpelig) eller gs bildeler.de har god peiling på "beamer"
Mer
16 år 9 måneder dager siden #856 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Anbefales ikke
Anbefales ikke om du ikke har mye pæng.. Vet en som bygde om en 318 og satte i en 3,5 liter motor i den. Den ble råstilig, men han har omtrent bare benyttet karosseriet og tydeligvis likt det å mekke, skru, sveise bil. Han har byttet forstilling med travers, hjuloppheng foran og bak. Satt på ekstra sideavstivere/stabilisatorer osv. Nye fjærbensarmer, dempere, skiver og heligheta kostet nære 250 000,- mener jeg. Bilen må pånytt godkjennes og delene må være godkjent TUV osv. Tilslutt...du kan ikke regne med å få utgiftene igjen.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: ivar
Tid til å lage siden: 0.088 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.