×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Størrelser stasjonsvogner

Mer
13 år 1 måned dager siden #4253 av Craigshaw
Trenger noen tips i forbindelse med kjøp av ny bil. Valget ståt mellom Passat, Mondeo og Audi A6. Har behov for god plass i bagasjeommet, og i baksetet der jeg må ha bakovervendt bilstol og førersetet ganske langt tilbake da jeg er 1,90. Har lett en del rundt på nettet etter dimensjoner på de ulike modellene, men blir ikke helt klok på det. Trenger mer enn volumtall tall da det ikke forteller den fulle sannheten. A6 har f.eks en skrå bakluke som jeg har inntrykk av at stjeler en del plass.

Lurer også på om verkstedkostnadene med en A6 generelt vil være høyere enn de to andre?

Noen som taper seg mer i verdi enn de andre?

Har inntrykk av at A6 er lengre enn de to andre, men at det ikke gir større plass pga langt panser og skrå bakluke.

Noen som kan komme med nyttige innspill er jeg veldig taknemlig.

Ser for meg å kjøpe en 2008-2009-modell
Mer
13 år 1 måned dager siden #4267 av Odreinz
Jeg har god erfaring med Passat når det gjelder plass og romslighet for bruker. Utrolig hvor stor plass og romslig VW lager sine biler egentlig når en ser nærmere på dem \"in-real-life\". Jeg anbefaler en Passat til deg.

Kostnader er jo som alle andre Tyske biler, dyre! men får en følelse av at det er verdt det.
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.132 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.