×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Fusking på voyager

  • no
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden #6575 av no
Fusking på voyager opprettet av no
Hei.Jeg har en 97mod chrysler voyager som oppfører seg merkeligt.Hver gang jeg har stoppet den,uansett varm eller kald.Uansett hvor lenge den har vært stoppet,bare jeg har stoppet for å fylle bensin.Så når jeg starter den da,så sviver den helt normalt i ca 10sek.men etter de 10 sek,så mister den helt kraft i motor og hvis jeg gir litt gass så smeller det i eksosen.Det gjør den hver gang etter stopp,men etter nøyaktig 1,5min,så er det noe som kjennes ut som åpner seg eller slipper.Så virker den helt normalt igjen,mil etter mil.men stopper jeg den og starter den igjen,så har jeg samme problem.først 10 sek normalt,så 1,5 min med fusking og så helt normalt.Jeg dro av ledningen på gasspjeld føleren,da jaget den på tomgang,men når jeg kjørte,så var fuskingen å alt borte,å jeg følte den var mye sprekere.Den girte mye tidligere ned(automat)Men probleme er da at den jager noe sykt på tomgang når den står i ro.Jeg merker også at gassen er litt treg til å komme seg ned i turtall etter jeg har tråkket på gassen.det er det samme om ledningen står i eller ikke.HJELP MEG,er lei av den fuskingen.
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.142 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.