×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

problemer ved gasspådrag

Mer
12 år 3 måneder dager siden #6018 av frank J
Hei har en chrysler voyager 2.5 td 96 mod og har gått 174000, problemet startet for ikke så lenge siden, problemet er når jeg ligger i jevn fart og kanskje må slakke litt på gassen og når jeg da skal øke hastighet bremser bilen, vil ikke dra, jeg må slippe gassen helt eller eventuelt gire et hakk ned for å øke hastighet, og turboen vil ikke bestandig dra, men gjør det innimellom, kan virke litt mellom 2 og 3 tusen omdr. jeg byttet luft filter, men det ble faktisk litt værre, har også byttet dieselfilter og hatt på dyserens, men til ingen hell, det er også ettermontert dieselpumpe i motorrommet( etter filter)at den ikke gir nok drivstoff? i dag stod bilen og gikk i en slak nedforbakke, og da plutselig bare stoppet den, den nektet og starte, trillet ned på flat mark men fremdeles tok det sin tid før den startet, kan det være lut i systemet? har du noen ide om lufting på disse? (er de ikke selvluftende) har ikke ellers sett noen diesel lekkasje rundt om bilen. har du noen tips eller triks jeg kan prøve, jeg har en delemotor liggende til denne bilen (register gått) tenkte å bytte over diselpumpe men den har ikke lik kontakt, min er rund og den andre rektangel. tips?
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.104 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.