×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Bmw Sentrallåsfeil

  • tom l
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 10 måneder dager siden #6703 av tom l
Bmw Sentrallåsfeil opprettet av tom l
Hei,
Har en BMW.Noen ganger får jeg åpnet bagasjerommet og andre ganger får jeg ikke åpnet bagasjerommet på bilen når jeg vrir nøkkelen i førerdøra.Bagasjelåsen er i samband med sentrallåsen.Nå får jeg ikke åpnet bagasjerommet selvom jeg vrir nøkkelen fra begge sidene av bilen.

Når jeg vrir nøkkelen fra førerdøra så åpnes KUN førerdøra og den ved siden av.

Når jeg vrir nøkkelen fra motsattside av førerdøra så åpnes alle dørene.Når jeg nå går på bagasjerommet for å se om den er åpen så finner jeg ut at den ikke er det.

Hvordan nøyaktig går jeg fram for å åpne bagasjeromlåsen?Direkte nøkkel i bagasjeromlåsen er ikke mulig.Muligheten er å åpne fra førerdøra eller motsatt av førerdøra før bagasjerommet åpnes.

Det er altså en bestemt måte man skal gå fram til å få åpnet bagasjerommet når sentrallåsen henger seg opp slik.Hvilken måte er dette?

Dette kan være en måte som følger eksempel: At man åpner fra førerdøra og lukker, åpner og lukker , også åpner og dermed er bagasjerommet åpnet.Eller Åpne fra motsatt side av fører sida sånn samme metode før bagasje rommet åpnes.Men jeg har nå vridd nøkkelen så mange ganger at jeg ikke vet hvilken metode som lenger fungerer.

Kan du fortelle meg om metoden jeg skal bruke for å åpne bagasjerommet når du har den informasjonen som nevnt over?
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.100 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.