×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Bruktbil

Mer
16 år 10 måneder dager siden #859 av fatnes
Bruktbil opprettet av fatnes
Hei. Jeg er på utkikk etter en ny bil til mellom 150 000 - 180 000. Jeg ser for meg å kjøpe en stasjonsvogns som går på diesel. Har noen tips om hvilken bil jeg bør velge?
Mer
16 år 10 måneder dager siden #866 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Mange å velge i..
I den prisklassen er det jo mange å velge i..Selv kjører jeg BMW og har gjort det i 30 år, men har aldri eid diesel. BMW er vel den som idag er mest stillegående på dba/støy. De har bra trekkraft og de som kjører BMW diesel
fortsetter ofte med det. Etr annet moment er at det er "litt" mer vedlikeholds- utgifter på diesel. Det er litt også med hvor du bor for diesel er lite startvillige over 20 minus og trenger da forvarme.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
16 år 10 måneder dager siden #867 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Mange å velge i..

I den prisklassen er det jo mange å velge i..Selv kjører jeg BMW og har gjort det i 30 år, men har aldri eid diesel. BMW er vel den som idag er mest stillegående på dba/støy. De har bra trekkraft og de som kjører BMW diesel fortsetter ofte med det. Et annet moment er at det er "litt" mer vedlikeholdsutgifter på diesel. Det er litt også med hvor du bor for diesel er lite startvillige over 20 minus og trenger da forvarme. :?


Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.106 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.