×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

18år, bil?

Mer
17 år 3 uker dager siden #733 av Tuxrn
18år, bil? opprettet av Tuxrn
Hallo, fyller 18 26 april og har nå di siste månende tenkt grusomt mye på å velge rett bil, har disp. max 80,000kr, leter helst etter en 4dørs personbil, sedan/coupe bil(coupe 2dørs går fint) ^^

Var nesten i å kjøpe en hyundai coupe men den ble solgt dagen før, har vært en del på forhandlere her i Bodø der jeg bor å skjekka, eneste er sånn noen civic'er for 70-80k men er liksom ingenting på di. Vil helst ha en bil jeg kan mekke på og da trenger jeg jo å ha penger igjen. Så en bil for 50-65k hadde vært toppen, helst ikke gammlere en 93-4 eller for mye km.

Det jeg har funnet ellers av interesse er en sexy mazda 626, 65k, 136tusen km og litt rust på understell, sprekke i front støtfangern men alt dette skulle da fikses før salg, også er det en vw golf 1,6 med noen små feil :) Begge 1997 mod.

Hva syns dere om disse 2 alternativene?
Og hva annet kan være interesant?

Mvh Tux
Mer
16 år 10 måneder dager siden #869 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Velg en bil....
Velg en bil som du har råd og betjene..og bruk litt tid på dette.
Når dette skrives så har du sikkert funnet din bil, men andre kan vel hente hintet mitt. Sjekk også med forsikringsselskapene hva de har til "prismeny" på noen biler du kunne tenke deg. Velg ikke BMW som førstegang da de er dyre å forsikre, dyre deler og dyre på verksted.
På nyere BMW kan en gjøre lite selv da elektronikk etc. må inn å kodes hver gang en skifter en enhet.
Golf er et bra utgangspunkt tror jeg. Møller AS har egene avbetalingsavtaler/forsikring som faller gunstig ut til de som begynner på "0" opptjent bonus.

La ikke mamma eller pappa stå som forsikringsansvarlig da du en gang uansett må begynne som forsikringstaker. Opparbeide deg selv bonus - det lønner seg over tid.

Lykke til - kjør forsiktig!

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.111 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.