×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

lysbryter til golf 1.6

Mer
14 år 2 måneder dager siden #3638 av Anette
Hei.
Jeg har en VW Golf 1.6 stasjonsvogn.
Har nettopp hatt den inne på EU-godkjenning og fikk et par mangler.

Det jeg fikk feil på var at jeg ikke kan slå ned på parklys, når jeg vrir på bryteren inni bilen. Så får jeg nedblend på nærlysene mine.

Noen som har vært borti dette? Og hvordan får jeg eventuelt ut bryteren til lysene så jeg kan prøve å skifte den? :blink:


Det stod også at :
\"Bremserør svekket pga rustangrep: midtre: bakre.\"

Dermed er jeg nødt å kjøpe nye kalippere framme. Grunnet jeg har knekt lufteskruen på kalipperen. Og dermed får jeg ikke luftet bremsene.
Hvor kan jeg kjøpe brukte kallipere og lignende?
Bor på Osterøy, nærheten av Åsane/Bergen!

Håper på positive svar som kan hjelpe meg med dette.
Med hjertelig hilsen Anette
Mer
14 år 1 måned dager siden #3646 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:lysbryter til golf 1.6
Du sier ikke noe om årsmodell? Nyere biler kan kode lysene som en vil etter eks. norske forhold men dette kan bare et verksted med digitalt utstyr gjøre. Spør lokal VW verksted om dette.

Har du en Golf og ikke vet hvor du skal kjøpe deler - ja da har du et problem. Lokal Volkswagen forhandler kan selge deg kaliper. Biltema har kaliper men jeg sitter ikke med oversikt hvo de er på din kant. Samme med Mekonomen eller annen bildeleleverandør. Brukte kalipere kan du kjøpe hos bilhogger.

Bremserør må mange ggr. skiftes i hel lengde of dette er en verkstedjobb som regel. Dette lages oftest ved anledningen med spes. utstyr.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.265 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.