×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Kjøpa bil er da vert da......

Mer
15 år 6 måneder dager siden #1986 av ingvald
eg har sitt på forsjelige bilar og har komt fram til at eg har lyst og kjøpa Toyota Carina 1.6 1992.

Da eg lure på er om da er vert og kjøra til oslo fra vestlandet og betal 17500 for den.
Bilen ser bra ut, men da som gjer meg usikker at den må EU godkjennas om 2 månadar.

eg har link til bilen www.finn.no/finn/car/object?finnkode=147...876&WT.svl=Bilde

Vist eg må EU godkjenna den så kan da fortbli dyrt for ein ungdom som bur heima frå og går på skole.
Mer
15 år 6 måneder dager siden #1988 av Raptor
Pris er nok ok., men jeg synes den har for mange år på baken. Skinnet kan bedra. Ser jo velholdt ut, men er alle servicer fulgt? Spesiellt er oljeskift og filtere MEGET viktig. Kjenner en som bare polerer på bilens ytre slik at bilen ser fin og \"fjong\" ut visuellt, men resten driter han i. Har omtrent aldri skiftet olje på den, bare fyllt etter.
EU kontroll...Eier burde viftet med det og kostet den før anonnsering.. Gir et bedre inntrykk da. Det er jo lang vei og sjekke om allt er ok. 16 år synes jeg er som sagt mye og kan bli en utgiftsbombe..? Mener, men kan ikke si det sikkert at den bilen der har registerreim i gummicord. Sjekk dette og om den er evt. byttet nylig eller etter intervall. Over et nettsted/web så er det vanskelig å si noe mer. Bilen må rett og slett prøves og jeg ville gått i dybden på også visuell oljeanalyse, olelekkasje mm. Motorlyd, gearfunksjon, om det er mye \"maling\" i gear/kardang osv. osv. Jeg tør derimot ikke råde/fraråde deg til noe som helst.
Er du villig til å ta sjansen så kan du få et bra bil eller som sagt en ekstra utgiftspost.
Kommer du til EU kontroll og styre/endeledd pluss dempere osv. er gåen så koster det masse for ikke å snakke om CO utslipp. Det siste er de meget nøye på i disse klimatider.

Lykke til uansett!

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.093 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.