×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

opel omega

Mer
15 år 10 måneder dager siden #1615 av chateude
opel omega opprettet av chateude
hei. har en opel omega som ikke går som den skal. det har komme vann inn på plugg hullene men dette er fikset. har også fikset føleren ved coilen. enda drar ikke bilen som den skal og det høres ut som den går på færre sylindere. dette er noe som kommer og går.nå er det i tillegg fint vær så det skal ikke kunne være fuktighet... va kan det være. vær så snill å hjelp meg:)<br><br>Endret av chateude, den 29/05/2008 20:10
Mer
15 år 10 måneder dager siden #1616 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:opel omega
Vankelig å si uten bedre formulering..Vann inn på plugghullene? Kommer vannet nedenifra? eller ovenifra kommer det vel som regel kanskje etter motorvask. Da er det overslag og bilen kan gå på 2-3 cylindere eller i verste fall ikke starte i det hele tatt. Du må skrive litt mer om dette før jeg kan svare...

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
15 år 10 måneder dager siden #1619 av chateude
Besvart av chateude i emne Sv:opel omega
har ikke så mye peiling på biler egentlig. det virker som om bilen bare går på tre sylindere.. bilen kan en stund være helt fin og plutselig ikke gå som den skal. dette skjedde først når det var dårlig vær, men nå er det ikke så nøye va slags vær det er. den går også rart på tomgang, men er også der fin av og til. når jeg kjører kan jeg ha klampen i bånn men det blir bare høyt turtall uten at det skjer så mye mer. bilen rister ganske bra ogsåog det kan smelle ut fra eksospotta. takk for all hjelp
Mer
15 år 10 måneder dager siden #1621 av chateude
Besvart av chateude i emne Sv:opel omega
det virker som om den går på færre sylindere.. har hatt bilen på opel verksted og fått beskjed at bilen er i orden..bilen kan en stund være helt fin og plutselig ikke gå som den skal. dette skjedde først når det var dårlig vær, men nå er det ikke så nøye va slags vær det er. den går også rart på tomgang, men er også der fin av og til. når jeg kjører kan jeg ha klampen i bånn men det blir bare høyt turtall uten at det skjer så mye mer. bilen rister ganske bra ogsåog det kan smelle ut fra eksospotta. vannet kom ovenfra fra dreneringa under vinduet. dette er fikset på mandagen så det skal ikke komme mere vann dit. lokket over plugghullene har en dårlig skrue som kanskje gjør at den ikke sitter så godt. skal det være en pakning rundt den forresten? takk for all hjelp
Mer
15 år 10 måneder dager siden #1689 av royern
Besvart av royern i emne Sv:opel omega
Heisann prøv å bytte tenningsmodulen (Coilen) har akkaurat slitt med de samme problemene på en Astra og byttet det meste men problemet ble ikke løst før vi byttet tenningsmodulen nå går bilen bedre enn noen gang tidligere
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.142 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.