×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Mitsubishi Lancer 1.3 GLX -98 mod

Mer
16 år 4 måneder dager siden #1205 av hegjan
Da automatkassen på bilen min ikke fungerer i det hele tatt, den slår ikke inn i det hele og store ennå overføringa fra spaken til girkasse fungerer fint, har jeg følgende spørsmål som jeg håper noen kunne hjelpe meg med.
Er det noen automakasser fra andre mitsubishi modeller som kan passe rett over på min 4G13 motor. Dette burde det jo være, men på verkstedet kunne de ikke si noe om dette.
Mer
16 år 4 måneder dager siden #1206 av Raptor
Motomessig og vedr. transmission på Mitsubishi
kan jeg lite om..Vet bare det at om ikke verksted kan svare (som de bør om det er et merkeverksted) så SKAL importøren kunne gjøre det. Ring teknisk avdeling på Mitsubishi og spør.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
16 år 4 uker dager siden #1399 av windigo2001
Gammel tråd, men vil likevel ha med et innlegg.

Opplevde det samme med min Spacewagon '93 mod (som nå gikk til de evige jaktmarker før årsavg.). Girkasser,og spesielt automat er dessverre Mitsubishi's svake punkt. Jeg brukte 4 uker med jakt i databaser i hele Norden for å skaffe en brukt automatkasse til min bil. Automatkasser til disse bilene (etter kjørte 180000 km) er forbruksvare og huggeriene selger de nesten før de kommer inn. i tillegg sto min bil i 3 uker på et \"møkkaverksted\" som knapt løftet en finger for å hjelpe meg, før jeg bare hentet den og ordnet det selv.

Selv om det er en stund siden du skrev dette, håper jeg ting har ordnet seg for deg og bilen:)
Mer
15 år 11 måneder dager siden #1554 av Rod
Har samme bil, Lancer 1,3 98 mod, så lager ikke en ny tråd. Men har et annet problem.

Fikk den ikke til å starte i helgen, men startet fint med startkabler. Tenkte det var batteriet, men alle lys fungerte fint. Nå starter den ok, men når jeg vrir nøkkelen, sliter den med å starte.
Akkurat som om den prøver å få kontakt, men ikke klarer det. Når jeg vil starte må jeg vri nøkkelen og holde den vrid i 2-3 sekunder før den starter.

Noen som vet hva det kan være?
Mer
15 år 11 måneder dager siden #1555 av Raptor
Sjekk syrenivå i batteri og mål dette...deretter kabler, om disse har god kontakt. Det beste er at du skrur polene av og bruker en stålbørste på disse. Deretter litt syrefri vaselin på disse og skru til. Sjekk kablene som er festet til starteren. Om ikke bedring lad batteri eller skift dette. Som du sier det drar bra med kabler og alle lys er bra..Ofte drar den masse amp når du belaster starteren Lys blir da normalt noe svakere da. Jeg er 90% ut i fra det du sier at det er batteri eller kablingen til starter siden den starter bra med start/ hjelpekabler.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.112 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.