×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Bilen min Kokte

  • Anonym
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 1 måned dager siden #6311 av Anonym
Bilen min Kokte opprettet av Anonym
I det siste har temperaturmåleren og varmeanlettet i bilen levd sitt eget liv. Varmeanlettet pleide somregel å slå seg på dersom jeg kjører fort, ellers er det bare kald luft som kommer ut.

I dag var jeg ute å kjørte, og temperaturmåleren levde sitt eget liv (som den har gjort i en måned nå). Men jeg la merke til at den viste litt varmere enn hva den har gjort før. Plutselig begynte bilen å røyke noe helt sykt, og det luktet litt svidd gummi inni bilen. Jeg la merke til at Vanntaken var tom. Så jeg gikk til nærmeste butikk å kjøpte vann som jeg selte på. Jeg venter en ca 15 min å prøve å starte bilen igjen. Men vannet bare lakk ut igjen.

Jeg Har kikket litt på kjølesystemet nå. Jeg fant en slange som hadde blitt knekt av, sansynligvis PGA høyt trykk. Jeg er ingen mekaniker, men, det var 2 slanger som gikk igjenom tornadoveggen. Så jeg antar at dette har noe med cupevarme å gjøre? Jeg startet motoren og etter en stund begynte det sakte å renne litt vann fra tornadoveggen som skulle gått ut i slangen. Kan dette være selve problemet, eller er dette noe som har sjedd på grunn av problemet?

Noen som vet hva feilen kan være? Blir det eventuelt dyre å fikse? Er dette noe jeg kan gjøre selv?

Takk på forhånd
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.113 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.