×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

golf 2 1,6 L vil ikke starte og gå når den er kald

Mer
12 år 6 måneder dager siden #4624 av Dimmern
har en 2.er golf med 1.6 gassermotor,
når bilen er varm så går den bra bortsett ifra litt fjusking, men når den er kald, så tar det hvertfall 10 min før man får den til og gå noe særlig, når den skal startes, må man holde på i evigheter, og ikke gi gass før den har startet, og når den har startet, så må jeg være veldig forsiktig med gassen, fordi så fort jeg tråkker på pedalen litt for fort så kveler den seg, og slik holde det på helt til den er varm.

noen som har noe tips til hva det kan være???
er bruksbilen så skulle hatt den igang igjen ;)
  • marius
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 6 måneder dager siden #4669 av marius
Dimmern skrev:

har en 2.er golf med 1.6 gassermotor,
når bilen er varm så går den bra bortsett ifra litt fjusking, men når den er kald, så tar det hvertfall 10 min før man får den til og gå noe særlig, når den skal startes, må man holde på i evigheter, og ikke gi gass før den har startet, og når den har startet, så må jeg være veldig forsiktig med gassen, fordi så fort jeg tråkker på pedalen litt for fort så kveler den seg, og slik holde det på helt til den er varm.

noen som har noe tips til hva det kan være???
er bruksbilen så skulle hatt den igang igjen ;)


har samme problem med min golf 2 1,6l 92 mod.
har prøvd å bytte snart allt.. nye coil,plugger, pluggledninger,fordelerlokk, høne(rotor)
en som mente det kunne være en gåen O-ring i forbindelse med automat sjåken, ikke kommet så langt at jeg har fått testet dette ennå.
fint om noen som har vært bortig samma problemet og aner hva det kan væra, får postet SVARET her:) begynner å bli noe lei av å måtte ut og starte bilen 15 min før jeg drar på arbe om mårran, når det ennå er flere + grader i lufta ennå ;)
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.103 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.