×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Annlegg i gammel bil!

Mer
17 år 1 måned dager siden #643 av A1exandra
jeg trenger seriøst hjelp!! jeg er 18 år gammel jente som har nettopp kjøpt seg sin første bil:D
mazda 626,som selfølgelig bare har radio i.. men vil ha annlegg,ihvertfall cd spiller liksom.meeen! derfor lurer jeg på om alle cd spillere/anlegg passer i den bilen,liksom tenkte å kjøpe fra komplett.no ( Eltax Bilstereo pakke, CR-550 & RC-300 CD-Radio og 6"X9" høyttalere... www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320379 ) og lurer på om de passer i bilen??
kan noen hjelpe meg med dette? er alle cd spillere unversal ? need expertise..
hehe, hillsen ny bil fan ;P

Mazda 626 power! første bil<3
Mer
17 år 1 måned dager siden #645 av Fordi
Besvart av Fordi i emne Re: Annlegg i gammel bil!
hei A1exandra :D

jeg e ikke ekspert på dette men mener de skal passe

vi får vel noe kommentarer snart vis ikke
Mer
16 år 9 måneder dager siden #897 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Årstall på din bil..?
Husk at gamle biler har dynamoer som bare gir akkurat strøm til det de skal forsyne. Setter du et "fett" anlegg i så stjeler det mer strøm enn du greier å lade tilbake med dynamoen. Om en har en eldre bil og ønsker anlegg i den så er det lurt å investere i en volt/amp :idea: måler på dashbord. Eldre biler skal omtrent levere 13,5 volt fra dynamo..tilbake til batteri. :shock:

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
16 år 4 måneder dager siden #1204 av Zipp0
Besvart av Zipp0 i emne Sv:Annlegg i gammel bil!
Ser noen har nevnt det med at det vil trekke noe strøm osv, men skal ikke være problem med et så lite anlegg.. Men, ville nok heller anbefalt deg å kjøpt en billig pioneer spiller, og kjøpt en billig bass/høytalerpakke fra jbl på f.eks bilradiospesialisten.

Vet ikke hvor mye penger du skal bruke, men burde ikke koste deg mere enn 3-4 tusen :)
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.096 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.