×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Hvor i huleste

Mer
15 år 7 måneder dager siden #1943 av Cathrine
Hvor i huleste opprettet av Cathrine
Har en 95 mod Peugeot 405 stv
Sist vinter smeltet kontakten til pæra foran v. side, den ble byttet uten at noe mere ble gjort og etter flere mnd har jeg nå fått ett nytt problem. Dvs det er blitt ganske mange...
Det arter seg slik; Bremselysene virker ikke og istedenfor at de lyser så lyser det på batteri varsel lampa som igjen lyser svakt hele tiden men altså lyser ekstra når jeg bremser.. samtidig som digitalt ur, cd spiller og elektriske vindus motorer ikke fungere/dimmer seg. Det er bare til jeg slipper bremsepedalen så kan jeg sveive ned vinduene men det fungerer ikke samtidig.
Blinklysrelèt har ved to anledninger smeltet. De smeltet ei stund etter at kontakten til lysa foran smeltet.
Jeg har gått over \"alt\" av kontakter og sjekket at de ser ok ut, ikke er eiret eller smeltet:S Men jeg finner ikke ut av dette. Frustrerende for jeg skal godkjenne bilen på eu kontroll... Kan noen her hjelpe så blir jeg veldig glad! (Dette koster mere enn jeg vil å vite på verksted.
Mer
15 år 7 måneder dager siden #1944 av rogerholdorf
Besvart av rogerholdorf i emne Sv:Hvor i huleste
Prøv å besøk et firma som selger batterier. De har som regel et instrument som de kobler til batteriet ditt og satidig kontrollerer de starter og dynamo. Det koster ingen ting å få denne testen. Det kan være regulatoren på dynamoen som har fått et ille befinne.
Mer
15 år 6 måneder dager siden #2000 av Cathrine
Besvart av Cathrine i emne Sv:Hvor i huleste
Har funnet feilen! Det viste seg å være ledningen til strømutaket til tilhenger.. Den har ligget over eksosrøret og smeltet/gnisset hull på. Ikke rart bilen har oppført seg merkelig :huh:
Nå fungerer bilen som en drøm. Sikringa ryker ikke lenger og jeg har faktisk ikke hatt noe motorfusk heller etterpå :cheer:
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.096 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.