×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Spillereren i passat

Mer
16 år 7 måneder dager siden #1032 av lilje78
Hvordan tar jeg ut spilleren i en passat, det er radio/kassett spiller som står i den :shock: Passat 2000mod 1,9TDi

Takk
Mer
16 år 7 måneder dager siden #1041 av Bilmekanikeren
Besvart av Bilmekanikeren i emne spiller i passat
:D Jeg har hatt 2 passater av denne typen og på begge måtte jeg skifte ut spilleren til noe bedre. Det er helt enkelt å skifte men det er jo avhengig av hvilken spiller som står i. Noen spillere har 4 små hull i front der man stapper inn 2 bøyler som skal fri ut spilleren. Andre bruker 2 flate metallbiter som skal trykkes inn for å fri ut spillere. Enklere kan det ikke bli. 8)
Mer
16 år 7 måneder dager siden #1049 av lilje78
Besvart av lilje78 i emne Re: Spillereren i passat
Hei

Det er ikke noen hull for å stikke bøyle inn i, eller flate metall biter. Denne er en radio/kassett spiller med cd veksler bak. Og radio/kassett er kompakt, det kan nesten se ut som om at hele fronten må skrues ut for å få ut spilleren. Helt sykt, det er laget sånn i dag sånn at man er nødt til å dra til en forhandler å betale dyre dommer for å få gjort noe.

Jeg tør ikke bryte på noe, jeg har fjerne to skruer i den lommen under spilleren. Da ble det noe løst, men det sitter fast i overkant. Der jeg ikke tør å bryte løs. Jeg kan jo ta et bilde å legge inn her, blir kanskje enklere da.

Jeg får ringe en passatforhandler å spørre :roll:

Takk for svar :)
Mer
16 år 7 måneder dager siden #1058 av Bilmekanikeren
:blink: Merkelig bil dette her. Gi en tilbakemelding om hvordan dette skal gjøres da?:unsure:
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.114 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.